Ditt namn här

Zara Larsson<33

hello!
Jag och My hade jätte kul på landskrona karnevalen. Det var nog bästa dagen i mitt liv. Vi kollade på Zara Larsson för hon uppträde ju där igår hon sjöng 8 låtar. Hon är grym hoppas hon kommer långt i livet med den rösten. Dock så spelade jag in alla låtar hon sjöng men i med att jag inte har videofyme så kan jag ju inte lägga upp dem och pallar inte i heller att ta det genom Youtube för det tar så lång tid. Jag fick en kram av Zara, autograf på mitt skal dock tog jag my och Zara lite bilder men jag blev inte alls bra på någon av bilderna:/
Haha riktigt fula vi blev på denna bilden ju!!
Köpte ett ljus rosa skal för 60kr.
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!