Ditt namn här

Min fantastist roliga helg.

Hejsan!
Tänkte berätta om min helg lite kortfattat.
Första bilden är på min packning till Småland. Andra bilden har jag gjort ett collage på vad jag har gjort hela helgen.
 
Jag, Andrea, Anton, Leif och pappa vi åkte chevrolet alltså den typ bussen. Riktigt sköna säten alltså rena lyxen. Man kan bara sitt fem stycken i den men där är ett ganska stort lastutrymme.

När vi var framme så fick vi cheka in så klart i våra tre stuger. Jag och Andrea fick en egen stuga på andra sidan campingen.
 
Vi började med midsommar maten och göra klart den sen när den var klar så var det bara att sätta sig till bords och äta.
 
På lördagen åkte jag, pappa, Karin, Leif, Tomislav, Daniella, Anton och Andrea till high chaparral. när vi skulle dit så fick jag, Andrea och Anton sitta i lastutrymmet i med vi inte skulle behöva köra två bilar. Det var riktigt kul att sitta där bak. När vi åkte så var Majvi och Carina kvar på campingen.
 
Det var rigtigt kul att vara där för sist vi var där 2006 eller 2007 och då var vi ju ganska små så det var kul att förnya sitt minne till high chaparral. Vi fick ha nya hattar i med dem andra var ju för små. Jag köpte en drömfångare också.
 
På söndag åkte vi hem. Det var en riktigt trevlig helg som man kommer minnas länge. Dock hade vi varit glada om vädret hade varit fint istället för regn.
//Josefin
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!