Ditt namn här

Andrea`s konfirmation!<3

Hejsan!
Igår var jag på konfirmation hos Andrea!
Det var jätte kul hon hade bjudit sina kusiner och några andra. Jag, Anton, Lukas, Amanda och Andrea vi var och ritade och gjorde massa roliga saker. Eftersom dem hade lokalen där Daniellea jobbar alltså på ett fritids. Dem bjöd på mat och efter rätt jätte gott var det. Vi var där till klockan sex ungefär sen stack vi hem.
När klockan sen var typ sju så åkte jag och pappa till Ystad för där var ju crusing så körde vi där i centrum. Det var nog rekord i år med både folk som tittade och amerikanska bilar. Vi körde el camino! Fett rolig dag!<3
Alla konfirmanderna.
Amanda, Andrea och jag!
Inte världens vackraste bild men den får duga!:)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!