Ditt namn här

Picknick med Ulrika och My!!

 Hej!
I tisdags efter skolan cyklade jag, My och Ulrika till netto och handlade cola, godis och choklad.
Sen cyklade vi der till ån och så satte vi oss på lilla bryggan där och åt det så vi kallade det för vår
lilla picknick. Det var riktigt mysigt faktiskt solen sken ju så det glittrade i vattnet lite här och där.
Vi fick ju också ta några bilder på oss. Ulrika tog en första bilden på mig, Den andra tog My på mig och
den tredje tog också My när jag hoppar. Den fjärde och femte bilden tog jag på My och Ulrika!!
Så det blev en Awesome dag efter skolan!<3
Bild på My!
Bild på Ulrika!
//Josefin
 
 

Postat av Myzzaann ;) ❤

Det var en awsome dag asså!

Idag, ska det osså bli en awsome dag fast med Sara 👍👍👍😋❤

Svar: Ja det var det! Idag har vi också haft det awesome!:)<3
Josefin

Datum: 2013-06-25 | Tid: 10:39:00



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!