Ditt namn här

Fredagsmys med kompisar

Tjena alla glada!
Hoppas ni hade en mysig fredag igår?, det hade jag iaf! 
Igår så gick vi till 13:15 men alla gjorde prov förutom jag på tekniken! Jag fick inte vara med när dem gjorde det för jag fick inte se det. Så jag satt i cafeterian med en som heter Michaela, hon går i nian! Ni kanske undrar vrf inte jag gjorde provet, det var bara för jag var i London förra fredagen när dem vi läxan. Så jag fick reda på det i torsdags att dem skulle ha prov igår och jag fattade nada vad vi skulle göra så det var därför. 
När Ulrika, My, karro och natti var klara så cyklade jag, karro och Ulrika hem till Ulrika och My och natti gick hem och hämtade pengar. Natti skulle igentligen inte vara med men det fick hon ändå..!
Vi åt pizza på pappis sen på kvällen, alla tog kebab pizza:)
Sen gick vi till matrebellen och handlade lite godis, läsk och en efterätt till bebisar i sån burk!
När vi var klara cyklade vi till Ulrika och kollade på Warm bodies, såg den för ca 2 veckor sedan:D
När den var slut så cyklade alla hem!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!