Ditt namn här

Mormor och morfars grav!

Tjena alla trollungar!
Igår var jag och Jessica på mormor och morfars grav och gjorde lite fint. Jessica hade handlat lite grav smycken och sånt ja ni ser på bilden vad hon hade handlat. Riktigt fina saker. Sen så körde vi till nova och åt där, jag åt en baguett med skagen röra från Grafiti cafe,  Jessica beställde någon lamm gryta. Riktigt gott var det. Sen körde vi hem till Jessica, Aiman och Anessa för vi skulle hämta Anessa på dagis klockan 2. Så när vi kom hem gjorde vi bara något sen så gick vi till dagiset och hämtade Anessa. När klockan ca var 15 så kom mamma. Jag lekte lite med Anessa, för sen gick jag ner i källaren i ca 10 min och provade en träningsmaskin. Riktigt toligt var det faktiskt! När klockan började närma sig fem så började Jessica laga mat så den var klar halv sex så då åt vi alla fem. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!