Ditt namn här

Onsdag-torsdag :)

Hejsan!
Igår gick jag i skolan till 15:25, sista lektionen är så dryg för vi ha fysik i 80min.. Annars var dagen helt okej! 
På kvällen så kollade jag lite avsnitt som jag hade missat på solsidan och sommartider!
Sen så gick jag och duschade. 
 
 
Idag har det varit ganska kalt gick ju med håliga byxer kan ju varit därför:D :D 
Har varit en ok dag, har haft musik idag och det är ju alltid kul om man får sjunga:) 
När jag kom hem så satte jag mig och kollade lite på tv för sen så började ju ONE TREE HILL bästa serien!
Sen har jag ätit och nu lyssnar jag på musik. Tänkte jag skulle göra ett inläggin på dem låtarna som rullar i min spellista just nu! Fast det blir nästa gång jag bloggar som jag ska göra det.
Mina boyfriend jeans som jag köpte på primarket i London! Sjukt nöjd med dem<3
Tänkte också berätta att jag inte har lagt upp alla bilderna på London för dem andra har Helena i sin mobil så ni får kolla på dem näst vecka när jag ska till pappa! 
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!