Ditt namn här

6 oktober!

Hej igen!
Denna veckan har det inte hänt så mycket. Bara varit en helt vanlig vecka.
 
Men iaf i fredags åkte jag, mamma och Uffe till Danmark för att sova på hotell i helgen. När vi kom dit i fredags så gjorde vi inte så mkt vi gick och åt bara. Sen så gick vi til rummet igen. Igår då fick jag ett par blåa converse för det var rea de kostade 480 kr i svenska och 400 kr i danska. Är riktigt glad det fick bli mina höst skor. Efter vi hade köpt dem så körde vi till ett shopping varo hus. Och gick där och kollade lite. Men jag hittade inget.
Jag och idag då åt vi frukost sen så packade vi och åkte till Bara. För att hälsa på Jessica och Anessa. Jag och Anessa gick ut och plockade upp alla äpplena som hade trillat ner i deras trädgård.
Riktigt häftig färger det var på Rom flaskerna.
//Josefin
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!