Ditt namn här

Jag är tillbaka igen! :)

Tjena!
Har nog haft en lite blogg paus i och med jag har haft fullt upp.
Okej men iaf förra veckan så var jag på dans på tisdagen.
 
Sen i fredags så hade vi fördjupnings dag. Vi hade alltså klass råd på morgonen och då fick vi kaka och saft till, gott. Vi jobba med ämnen som vi inte var klara i typ som prov och uppgifter. Sen så har jag inte bloggat på hela helgen för att jag har varit i Småland hos Uffe. Jag och mamma åkte dit efter jag hade slutat skolan. Jag hade inte med mig min laptop till Uffe för han har inget Wifi:(
 
Men i Lördags så var vi på 50 års fest. Det var ju ganska kul. Det var en som hette/heter Kjell som alltså blev 50. Vi var där ffrån halv sju till typ halv elva på natten. Vi fick smörgåstårta skit gott, sen så fick vi frusen marsepan tårta.
Plugga innan vi skulle på fest. För jag hade en uppgift i So:n som skulle vara inlämmnad till idag då, Jag hade två prov till idag både matte och biologi. Jag kollade lite på Idol på morgonen också. Jag hejar på Eric, Elin, Matilda, Gabriel och Jens<3
 
Söndag: Då åt vi frukost typ vid nio tiden. Sen så pluggade jag lite och lyssnade på musik. Sen så vid tolv tiden hade Uffe lagat lite mat. Sen så ca halv ett åkte jag och mamma hem. Vi stannade i Älmhult på ikea. Yehh!!
Jag fick två saker till sängen som jag ska få i julklapp, alltså en filt/överkast vad man nu kan kalla det och sen sängkläder kommer inte på vad det heter:(
Tog bilden från google. Där är både filt och sängkläder!

Bye bye:)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!