Ditt namn här

kalas hos Helena

Hejsan!
Igår när kag kom hem pluggade jag lite till inför idag.
Sen så hämtade pappa mig halv fem för jag ville vara lite hemma hos pappa och Carina innan vi skulle på kalas hos Helena. Jag tog lite foto på Zmilla när hon hade lagt sig i min säng med min nya filt. Jag ska få en till jul av mamma också. Men iaf sen så skrev jag ett kort till Helena. Jag kan inte lägga upp bilderna för jag har inte kameran hemma hos mamma. Men ni får vänta tills torsdag.
 
Innnan vi körde till Helena så hämtade vi farmor och farfar. Helena hade bakat en halloween tårta. Dock var det först gången hon gjorde den och den blev så bra! Det såg ut som den var köpt dock var den för mäktig så den var inte så god men annars var den väl ändå bra och så bara att jag inte är någon tårt älskare...
Dålig bild p.g.a min mobil har dålig kamera.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!