Ditt namn här

Lite tips på vad jag ska typ köpa i London.

Tänkte visa er lite vad jag ska shoppa i London! Tro nu inte jaj ska shoppa allt som är på bilden hehe. För det ska jag inte. Men jag hoppas jag hittar den skit goda Ralph Lauren parfymen i rosa, Hunter gummistövlar skulle inte skada för jag har verkligen inga gummistövlar som passar mig och det är dock bra att ha ett par nu när det regnar. Vill så gärna ha låga vita converse. Ska nog köpa dem Eos lip balsam för många säger att dem är jätte bra och nu på hösten-vintern är mina läppar verkligen torra.
//Josefin
 

Postat av Anonym

Den rosa ralhp lauren parfymen finns på kicks och även one directions parfym, sen så hunters finns t.ex på netto och vita låga converse finns på stadium... Jag fattar inte varför alla tror att det är så mycket billigare i london, jag menar hallå en pund är liksom tio kronor... Jag har själv varit i london och jag trodde också det skulle vara ganska så billigt men näädå, på dem flesta ställena är det skitdyrt och sen så är det inte säkert att du hittar alla sakerna som du vill ha med tanke på att london är så pass stort så ja.

Svar: Jag vet att allt finns här i Sverige men jag ska först kolla i London! Det är faktiskt väldigt billigt i vissa affärer! Men tack ändå:)
Josefin Johansson

Datum: 2013-10-13 | Tid: 17:02:15



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!