Ditt namn här

Spindelnät

Hejsan!
Igår satt jag och skrev lite om en bok som ska vara inlämnad vecka 45 ett skolarbete. 
Har bara några uppgifter kvar. Men dem ska jag göra färdigt i skolan.Sen så kom Helena hem. Så då skulle hon testa och göra ett spindelnät runt mitt öga. För hon skulle på halloween fest så fick ja bli försökskanin:D
Det blev iaf fint för att vara först gången. Sen så när hon kom hem så gjorde hon också ett på sig själv. Jag kollade också på en sjukt bra film som heter FÖRTROLIGHETEN (2013). Sjukt braaa.. 
 
När klockan närmade sig sex så stack jag, pappa och Carina till familjen Breber. Och dem hade köpt pizza. Yehh skit gott ju! tummen upp, hehe! efter det fick vi typ en choklad cookie och typ choklad pudding som Andrea hade bakat. Riktigt gott var det, mmm! Senare så kollade jag och Andrea på någon zombie film. Den heter WARM BODIES! Har ni inte sätt den borde ni göra det. Bästa zombie filmen jag har sett. 
Vi stack hem när klockan var ca 11, hehe!! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!