Ditt namn här

Doktorn!

Hej hej!
Måndag: Det var studiedag i måndags:) Då kom min syrra och Anessa hem.
Tisdag: Jag fick sov morgon till halv åtta för jag skulle till doktorn 8:45! Så jag och mamma fixade till oss sen så stack vi ner till vårdcentralen. Vi kom in till doktorn 9:00! Så kollade han vrf jag var yr, hade dock för lågt blodtryck. Sen så klippte han bort en typ leverfläck som var röd.
Onsdag: Jag och mamma åkte in till Malmö för att hämta en sak sen så fick vi upp till Jessica, Anessa och Aiman. Så åt vi mat där, RIKTIGT GOTT! Sen stack vi hem vid sju tiden.
Torsdag: Är en helt vanlig och tråkig dag i skolan. När jag kom hem kolladejag lite på tv. Väntade på Håkan skulle komma hem för jag skulle ta lite bilder på han. Sen så när vi var klara gick jag in och packade lite. För jag skulle ju till pappa.
 
Tre cyklar kvar på skolan, hehe
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!