Ditt namn här

Emporia!<33

Hej!
Har inte hänt så mkt i veckan bara att min mobil inte ar funkat för jag fick aktivera den via itunes så min bror gjorde det idag:D Men allt i mobilen är borta..
har varit i Malmö idag jag, mamma, Jessica och Anessa åkte dit där när klocka var ca 3 så gick vi där till halv 5. Sen så körde vi till maxi så gick mamma och jessica in och handlade så satt jag med Anessa i bilen. Jag handlade två tröjor på hollister i och med jag hade present kort där en var marin blå och en var svart. Jessica lagade hemma gjord soppa till oss när vi kom hem.
 

Postat av Anonym

När du fotar med din systemkamera, använder du bara dig av auto då eller ja dem olika sakerna på en där man kan skruva på längst uppe på kameran? Eller använder du dig av ISO och bländartid och sånt? Undrade bara för jag tycker dina bilder är så fina!

Svar: Det är olika, men för det mesta använder jag auto. Men om det är typ skugga ute och jag använder auto då kommer ju blixt med så då brukar jag ställa den på ingen blixt. Tack så jätte mkt:)
Josefin Johansson

Datum: 2013-09-08 | Tid: 22:07:03



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!