Ditt namn här

Idag!

Hej hej! 
Har varit en helt vanlig dag i skolan idag! Efter jag hade slutat så stannade jag, My och karro kvar och skrev lite om våra länder på so:n My och karro skriver om Island och jag skriver så klart om Norge! Sen så stack vi hem och min bror kom lite senare så stack han och mamma ner till Ica och hämtade mitt efterlängtade paket.. I det packetet var det Victoria Secret body mist en till mig och en till Ulrika! Det blev en strawberries & champagne till mig och en mango temptation till Ulrika! Nu pluggar jag sten hårt för snart ska jag kolla på Idol, det blev ingen dans idag bara för jag ska plugga och var förkyld hela förra veckan! 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!