Ditt namn här

Kalas för bror!

Hej!
Igår så var det kalas hos min bror Mattias. Det var jag, pappa, farmor, farfar, Helena, Karin och Leif som var där. Mattias hade bakat en tårta dagen innan riktigt god faktisk annars är jag ingen tårt älskare precis.. Jag visste inte att min bror var så bra på att göra tårta då kan vi ju kalla det för dålda talanger, hahah! Så vi satt där vid bordet i ca 2 timmar och åt och snackade. Sen vid nio tiden kom Helena och lämnade lite mat som skulle in i
frysen. För hon skulle ju flytta idag så jag sov över hos henne till idag då. Så kom pappa och Mattias
vid halv elva tiden för dem skulle också hjälpa till att flytta som tur var skulle hon flytta till typ samma område.
Så det har varit en lång dag.. Är trött nu!
Inte världens bästa kvalite i och med jag fotade med min mobil!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!