Ditt namn här

Konfirmation<3

Hejsan!
Måndag: En helt vanlig skoldag!
 
Tisdag: Förhör i biologi. Sen på kvällen dansade jag i 1h 30min.
 
Onsdag: Pluggade spanska och svenska.
 
Torsdag: Idag då så slutade vi ju 14:15 så stanade jag, My och karro kvar efter skolan till tio i fyra. Så stack jag ner till församlings hemmet. Det var första konfirmations träffen där så vi fick en mapp, anteknings block, en typ bok och biblen. Vi fikade där körde några lekar skrev på ett papper som man skulle svara på frågor om sig själv. Sen så läste man upp det för alla om man ville. Sen så när vi hade slutat stack jag, Hanna och Ulrika till netto för de skulle handla lite. Tror jag fick skolfotona i torsdags.
 
 
Fredag: Imorgon så slutar jag kl 13:15:D Så efter skolan så sticker jag och Ulrika ner till netto för jag ska handla något gott till konfalägret i helgen. Så alltså imorgon kl 16:30 åker konfa gruppen till Södra Hoka i Blekinge.
Så det blir nog inga inlägg i helgen men jag ska försöka blogg antingen söndag eller måndag. Har ju studiedag på Måndag yehh.
Inte världens bästa bild...
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!