Ditt namn här

Tjejkväll 130914

Hej!
Igår hade jag tjejkväll här hemma i Södervidinge. Vi blev 8 st med alla ganska så lagom faktiskt så de som var här var My, Natalia, karro, Andrea, Louize, Felicia och Hanna. Fick fina presenter är glad över det jag fick. Vi var hemma själv så det var ju skönt! Jag bjöd på tacos, glass med frysta bär och lite gott sen. Jag hade hyrt en film på preem. Som hette "the call" sjukt bra film. För er som inte har sätt den ni måste se den men jag varnar er att den är typ äcklig men hemsk film så jag kan inte kalla den för en skräckfilm. Vi tog massa foton ute i trädgården och bara hade det allmänt mysigt.
Innan alla gästerna kom så var jag på Nova med Helena fast vi körde dit klockan tolv och var hemma vid ca tre tiden. Jag köpte ett par svarta jeans, trosor och vi kan kalla den för tjocktröja.
Nikon D3000
//Josse
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!