Ditt namn här

Prao på dagis

Hejsan!
Nu är jag tbx igen efter sista veckan på praon. Hela veckan har varit jätte kul på dagis. Alla barnen har varit underbart snälla och även personalen som jobbar där. Tänkte inte skriva allt jag har gjort där och efter för då hade jag kunnat skriva en hel bok... Men jag har cyklat till praktiken varje dag tog ca 2 min till dagiset, när jag hade slutat cyklade jag och hämtade Anessa hela veckan och sen cyklade vi hem. Så jag började 8.30-15.00 helt okej tider. Jag kan ju säga att jag var väldigt trött efter dem timmarna på dagis. Man ville ju bara sova.., men det gick inte för man fick passa Anessa:) 
 
I söndags så var det gudstjänst i gamla kyrkan jag och min konfagrupp övade och i ca 1 timma sen så skulle vi ha en egen gudstjänst för alla som ville komma. Sen där efter så cyklade jag hem så packade jag, för jag skulle till Jessica, Aiman & Anessa. Så körde vi dit. Så stack mamma efter en liten stund och då åkte vi till busfabriken i Malmö:) Det var ju kul där, det var några år sedan jag var där sist. Vi var där i några timmar. När vi kom hem så gick jag och Anessa upp för Anessa skulle bada. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!