Ditt namn här

22 jump street

Hej!
Igår skulle Ulrika, My, Amanda och jag ta tåget in till Lund, men när vi kolla kl så kom där inget tåg och kl var över 5 min och tåget kom inte så fick vi gå och kolla och där skulle inte gå något tåg för då hade dem på SJ tagit bort då när vi skulle åka... Typiskt så alla snacka i telefon och Emma skulle blir körd till Lund så hon och hennes mamma fick hämta ut våra biljetter :) Så Ulrikas låtsas pappa fick köra in oss :) Så när vi var framme fick vi gå in på Malmborgs och handla, sen tog vi ut pengar och där efter var det bra att börja gå till bio grafen hehe!! Som tur så han vi dit :)) Filmen började typ 10 över sex..
 
 
Filmen var grymt rolig den är värkligen 5/5 i poäng, asså jag skrattade under hela filmen den var riktigt rolig.. Jag kommer deffinitivt se den fler gånger :P Så ni som inte har sätt den, då har ni missat något.. Då måste ni gå och kolla den på bio :) 
 
Redo för att filmen ska börja hehe..
 
Köpte en Vitamin well sharp, med smak av stevia melon mm så gott sist köpte jag ju med smaken mango/persika den var också jätte god.. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!