Ditt namn här

Tosdag - Lördag

Torsdags hade vi slappe dag hos Jessica och Aiman blev att vi bara kollade på tv osv.. Bara hade en mysigdag för att det regnade lite inget kul väder alls..
 
Sen i fredags så när kl var runt fyra då kom mamma så åkte jag, mamma, Jessica och Anessa till Jägers och handlade Kina mat, jag köpte även et nytt torrschampo :P Sen körde vi hem till Håkan och åt Kina maten där :) Så var vi där i någon timme, när vi skulle hem åkte Håkan med oss så släppte vi av han i Gunnesbo för han skulle till Alle..! 
 
I lördes åkte jag och mamma till Mobilia för att möta Jessica och Anessa där.. För mamma skulle handla blommor, jag köpte en ny mascara IGEN!! Den andra jag köpte uppe i Lidköping för ca 1 månad sedan den var typ torr när jag köpte den :/ Var dock inne på DM retro också men där var inget direkt jag ville ha.. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!