Ditt namn här

Emporia

Helloj!
I fredags och igår var jag på Emporia med Hanna och My, igår följde Ulrika också med! Jag och Hanna åkte in lite tidigare till Emporia för vi skulle klippa oss på Rinse, som tur fick vi tid samtidigt kl 13 :) Det blev att hon klippte ca 10 cm, det var så mkt som var slitet tyvärr.. :/ Mitt hår blir slitet så snabbt.. Det var ca 4 månader sen jag klippte mig sist :| Jag köpte ett till skal till min telefon :) 
Vi åt på Jensens :)))

I fredags köpte jag en läpp penna från isadora, ögonfranslim, 3 st trosor, två st  pyjamasshorts i siden med spets, en body butter från thebodyshop och en jumbo eye pencil från Nyx! Riktigt nöjd med mina köp från mellandagsrean!! :)
Jag och My åt på Max!
//Josefin 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!