Ditt namn här

140205

Hello friendos!!
I måndags följde jag, My och karro med Ulrika hem efter skolan! :) My och Ulrika gjorde kokosbollar utan kokos på. Medans jag plattade karros hår, för vi skulle ut och fota sen när vi var klara! :) Det blev inte så många bra bilder för vädret var helt konstigt. Men får väl lägga in någon bild sen. När vi var stel frusna så gick vi in och kollade på en riktigt konstig film som jag inte vet vad den heter! Bjuder på två bilder som jag tog med karros iPhone 5s:)
 
Igår var det en vanlig dag i skolan! Var på samtal vi fyta med mamma. Sen kollade jag lite på gossip girl när jag kom hem:)Jag tittade ju också på PH fast det började ju inte förräns klockan tio!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!