Ditt namn här

140215

Hello!
Idag efter jag och pappa hade ätit frukost så fick jag en ide. Tog fram rosa post it lappar och jag bara kom på den ideen med alla hjärtans dag. Tog ju inga foton igår på alla <3 dag så det fick bli idag ist:)
Har kollat några avsnitt av pll också, är inne i säsong 2 nu:) Så det har varit en slappe dag idag!
Kollade på mello också där var ganska många bra låtar. Tyckte Oscar Zia, Shirley Clamp, State of drama, Ace Wilder och dr. ablan & Jessica Folcker tyckte jag var bäst. Faktiskt rätt många bra låtar som har varit med detta året. 
 
Har fixat min blogg också. Har inte bytat på länge för att jag har inte fattat hur man gör för dem har typ ändrat i mallarna. Men se vad man kan fixa fram när man koncentrerar sig. Blev faktiskt nöjd med både header och design. //Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!