Ditt namn här

26/2

Hej!
Idag är det onsdag och innebär lång dag i skolan....  Ganska jobbigt att gå till 15.25 på en onsdag. Hoppas att jag får alla rätt på glosorna, kändes som det gick riktigt bra. Imorgon blir det att ha förhör i svenska glosor.. inte kul alls! Imorgon ska vi ha hemkunskap. Så mäste jobba med ett häfte idag. Vi slutar nog skolan 2 imorgon så jag och Ulrika stannar nog kvar efter skolan.  För vi ska på konfaträff klockan 4! 
 
Ska till pappa imorgon jippi. Får ju träffa min älskade katter:) Håkan beställde en fjärrutlösare idag. Länktar super mkt tills den kommer. Jag kommer lägga upp bilder sen på STATIVET och FJÄRRUTLÖSAREN. 
Men det kanske blir att jag bloggar när jag kommer hem till pappa imorgon. Vi får se men ni får ha det så bra så länge! //Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!