Ditt namn här

Fredagsmys hos mig!

Hej!
Hahah "one big happy family" :)
Vi kan säga att det fortfarande är fredag! Iaf karro, My, Ulrika, Hanna och Flizan kom hem till mig idag. Vi hade en liten mys fredag. Vi spelade lite spel, lyssnade på musik och kollade på tv! Rätt chill faktiskt. Men det är ju najs det också. Jag hade lite kakor och saft så jag bjöd på det. Hanna och Flizan stack typ kvart i sex för Flizan skulle vara hemma sex. Urika stack vid halv sju för hon skulle följa med sin mamma och handla. Och då blev det bara jag, My och karro kvar, haha. Vi kollade på Ola-Conny & Morgan en liten stund sen kollade vi på något annat. Dem åt pizza här:) Sen kom mamma typ halv nio och dem stack hem nio. Och nu sitter jag med min brors dator och spelar musik för han är inte hemma :P Hoppas mi också har haft en lika chill fredag som jag.
//Josefin
 
 
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!