Ditt namn här

Landskrona med karro & Ulrika

Hej hopp!
I tisdags så åkte jag, karrro och Ulrika till Landskrona och åkte skridskor i 3 timmar. Vi åkte först där ute för att man fick inte åka där inne för dem öppnadade klockan 11 och vi var där ju tidigare! Men det var roligt att åka där ute:D Vi gick in sen när dem hade öppnat. Där var helt fullt på isen så man var ju rädd man skulle krocka med små barnen för dem bara kastade sig ut på isen. Vi åkte till sationen sen så gick vi där i från till donkan. Det var ganska långt och det blåste lite också. Men vi komiaf fram till donkan. Så vi beställde hamburgare åt där i ca en halv timme. När vi var klara pallade vi inte gå tbx till stationen så vi åkte buss. När vi var framme på stationen åkte vi tåg hem till Kävlinge. När vi var hemma i tråkiga Kävlinge igen så följde jag med karro hem en liten stund sen så stack jag hem. Och gissa vad det låg ett paket till mig, WHOOO! Min handsprit hade äntligen kommit dem luktar så himla gott:) //Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!