Ditt namn här

Pll

Hej! 
Igår var jag hemma från skolan för jag hade feber. Så jag tänkte att jag skulle följa någon serie så jag började följa PLL! Har bara sett några avsnitt då och då, men nu börja jag med säsong 1!! Jag körde på med avsnitt efter avsnitt har kollat på 16 avsnitt igår! Hinner kanske se några fler ikväll! Den är så himla bra! Följer ju också gossip girl. Riktigt bra serier är dem två. Har ni inte sett något avsnitt av Pll och gossip girl så har ni nog missat något! :)  
Ni ser vad det står på bilden! Hoppas alla har haft en bra dag för nu är det faktiskt sportlov:)<3

Postat av Anonym

Kolla på the vamipre diaries, det är sååå bra

Svar: Ja, jag har sätt det! Och det är faktiskt också riktigt bra! :)
Josefin Johansson

Datum: 2014-02-16 | Tid: 02:07:47
Postat av Anonym

Jaha okej, men har du sett the carrie diaries då? Det är så himla bra, tror du skulle gilla det!!

Svar: Japp, jag älskar det! :)
Josefin Johansson

Datum: 2014-02-17 | Tid: 03:33:54



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!