Ditt namn här

Redigerat till ljusare bilder!

 
 
 
 
 
 
 
Hejsan!
Idag var jag hemma själv för pappa och Carina skulle jobba. Så jag tänkte jag kan inte ligga kolla på pll hela dagarna... Så jag gick ut och fotade lite. Fick någon ide med ballongerna... Det börjar ju bli vår här nere i skåne så jag tog lite foton på vår blommorna.  Tog så klart några bilder på Zmilla också. Sen gick jag in för det blåste ganska mkt. Så kopplade jag datorn till tv så jag kunde kolla på pll på större bild. 
 
Imorgon blir det att gå upp tidigt & fixa sig sen ska jag, Ulrika och karro ta tåget till landskrona och sen ta bussen till ishallen:) Längtar så mkt för älskar att åka skridskor. Ska förmodligen hjälpa karro med sin blogg efter vi har åkt skridskor. Så bloggar kanske imorgon vi får se. 
//Josefin
 
 

Postat av Helena

Skit fina Fina bilder😜

Svar: Tackar det är ju bara för jag har en sån bra kamera 😊
Josefin Johansson

Datum: 2014-03-23 | Tid: 22:25:12



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!