Ditt namn här

Hela helgen (v. 4)

Hej!
FREDAG: Slutade klockan 13:15. Stack hem och la mig i sängen och pluggade lite. 
LÖRDAG: Pappa och Carina hämtade mig hos mamma så körde vi till farmor och farfar & hämtade dem så körde vi hem till Daniel, Lina och Arvid. För att Arvid, Malin & Louise hade kalas. Fast alla var där för att fira Arvid men dem andra blev också firade. Goda tårtor var det iaf, annars är jag inte så glad för tårta men dessa var goda. Arvid fick många presenter, vi var runt 20 pers. 
 
SÖNDAG:Jag och mamma lämna tillbaka min dockningstation på netonet. Efter det körde vi till Mobilia för att jag ville gå in i den nya klädes affären DM retro men den öppnade inte förräns fyra men jag såg Anja i Paridise Hotel där inne. Mamma köpte blommor också, vi gick in på malmborgs och köpte en yollibox<3
Sen körde vi till Jessica, Aiman & Anessa. Så åt vi mat där och jag bjöd på Yolliboxen:) Den smaka som chokladpudding. När vi var klara gick jag och Anessa upp och badade
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!