Ditt namn här

Hundraåringen

 
Hej!
Idag vid fyra tiden hämta jag, pappa och Carina min syrra, sen körde vi till Lund. Vi åt på en kina resturang vi tog fyra små rätter. Jag kan ju säga att det ser lite ut men när man har ätit upp allt så är man riktigt mätt. När vi var klara gick vi till biografen för att köpa popcorn till filmen. Efter det var det bara att gå in och sätta sig. Filmen visade sig i salong 1 och det var tur för den salongen är stor och man behöver inte trängas. Som ni ser på bilden så såg vi ju "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Den var riktigt bra!! Jag skrattade i stort sätt hela tiden och det var typ kaos hela tiden. Så ni som inte har sett den då har ni missat något helt:)
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!