Ditt namn här

Måndag - Torsdag

Hej hopp!
MÅNDAG: Helt vanlig dag. Jag och karro var ute och fotade lite i det härliga snö vädert. Men det var riktigt kalt. Blev inga bra bilder på mig så tänker inte lägga upp dem. Efter vi hade varit ute så pluggade vi lite. Sen ringde jag till THE BODY SHOP om prao plats vecka 14 & 15. Men hon sa att jag skulle åka till nova för att snacka om det. Så när jag hade snackat klart så pluggade jag lite till. Sen efter typ en timme stack jag hem. 
 
TISDAG: Haha äntligen so prov.... fast tvärt om! Hatar att ha prov!! Det var en helt ok dag. 
 
ONSDAG: Vi skulle göra film i skolan. Dagen började med att Josefin inte kom in i förådet... så hon fick gå jätte snabbt till skolan. Sen så klockan 11:30 skulle jag vara hos tandläkaren så vi han precis göra filmen klar. Så jag fick gå skit snabbt ner till tandläkare som tur så han jag:) Sen när jag var klar där då fick jag stressa tillbaka för att vi skulle klippa ihopa filmen och fixa lite med den:) Sen när dagen var slut så fick jag äntligen gå sakta hem! 
 
TORSDAG: Jag & Ulrika stannade kvar i skolan för vi inte pallade cykla hem för det var så mkt snö. Så vi satt inne på skolan i ca 2 timmar. När klockan var tjugo i fyra gick jag, Ulrika, Andreas, Calle och William ner till församlings hemmet. För vi skulle ha konfa träff. För första gången under detta året:) Det var faktiskt kul för vi lekte mest och vi sjöng typ två gånger:) Så tummen upp! När konfa träffen var slut så cyklade jag hem och packade så kom pappa och hämtade mig! :D
 
Min outfit i Lördags!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!