Ditt namn här

söndag

Hello!
Idag var jag på gudstjänt/mässa i ca 30-40 min det var den kortaste gudstjänten/mässan jag har varit på. Ganska skönt ändå att den inte vara så länge. Jag gick hem till My när den var slut. Så satt vi och snacka och lyssna på musik. När klockan började närma sig 3 då gick vi till stationen för vi skulle åka buss till centan för My skulle ha ett par skor. Och tur så hittade hon ett par. Sen gick vi och kolla lite i affärer. Vi blev lite hungriga efter att ha gått några timmar så My köpte mat på MC. När hon var färdig så gick vi till Ica maxi för jag var inte sugen på MC mat;) Så jag köpte andra saker. Och vi tog bussen hem halv sju var hemma ca kvart i. Sen gick vi från stationen. Det tog ca 10 min för mig att gå hem:) 
 
Mys toa:)
 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!