Ditt namn här

Torsdag och fredag!

Hej alla!
I torsdag så hade vi hemkunskap för först gången. Jag har dock inte haft hemkunskap sedan 5an...
Vi lagade ingen mat, vi fick bara en bok och ett häfte som vi jobbade med hela lektionen. 
Skönt att denna dagen inte varade så länge iaf. När jag kom hem så gjorde jag inte så mkt. Men på kvällen så duschade jag och sen tog jag och lockade håret. 
 I fredags så åkte jag till Jessica, Aiman och Anessa! För jag skulle sova där till i går. 
Jag och mamma följde med min syrra för att hämta Anessa. Sen så körde vi till Jessica så åt vi pizza som Aiman hade gjort. Sen så när mamma hade varit där en lite stund till så körde hon hem. 
Jag lekte lite med Anessa sen så skulle hon gå och lägga sig. När Anessa hade somnat så kom Jessica ner och satte sig i soffan och kollade lite på ipaden. När hon var klar där gick hon och jag och la oss i deras säng. När klockan var 2 på natten bar min syrra in Anessa i sängen. Så låg vi där alla tre och sov. Sen så vaknade jag bara av att Anessa låg med sitt huvud på samma kudde som mig och hon ville hålla i min hand:)<33 När klockan blev sex så ville Anessa äta,så jag och hon gick ner och tog en banan men hon ville inte äta så hon lekte i sitt rum en liten stund. Sen så gick vi in och la oss igen men vi bara vila lite. När klockan var ca åtta åt vi frukos allihopa. Och därefter körde vi till Ullared och shoppade lite. Jag köpte bara 4 saker:/ 
Påväg till Ullared
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!