Ditt namn här

Söndag - Lördag

Hej!
Kommer knappt ihåg vad jag har gjort denna veckan men iaf, tänkte säga att jag har inte kunnat blogga för har inte kommit ut direkt på internet.. För det har varit något klydd tyvärr.. :/ Har typ aldrig tid och ork för att blogga men ni får nöja er med ca 2-3 inlägg per vecka :) Vet inte om jag kommer blogg denna veckan för åker till syrran imorgon på kvällen och åker hem till pappa på fredag så det kommer nog bli något inlägg i helgen.. :)
 
Söndag: Då blev jag, pappa & Carina bjudna på grillat kött och någon gratäng som Mattias hade gjort för att vi passade hans hus när han var iväg på semester! Riktigt gott var det, mmm... Det var en mycket trevlig kväll, vi åkte hem kl 22, fick Mattias pant flaskor och pant burkar två st sop säckar tjänade 207 kr <3 
Inte ofta man ser en hund sova så haha.. 
 
Måndag: Har för mig att det regnade och jag gjorde inget.. :p
Brukar aldrig ta foto när det regnar hehe..
 
Tisdag: Jag, Helen & Carina vi åkte till Marieholmsbadet, mycket kul och roligt var det.. :) Sen på kvällen blev vi bjudna hem till Helena mycket trevligt, hon bjöd på Risotto med kantareller, mm mycket gott!! Drt var också trevligt :) Helena gjorde drinkar mkt gott.. 
Det var jag, pappa, Carina, Helena, Mattias & Josefin
 
Onsdag: Det var en slappe dag för mig :) Gjorde lite fruktsallad typ och skar ut en ängel i en melon halva..
 
Torsdag: Vi var i Borstahusen i Landskrona, vattnet var riktigt skönt, väldigt mkt maneter! Väldigt mkt små djur uppe på stranden riktigt störigt.. 
 
Fredag: Jag och Karro tog sommarbussen till centan så gick vi där i några timmar och jag köpte en Witamin well Grace med smaken persika/mango riktigt god, mm!! Vi kom hem ca halv sju.. typiskt oss hehe..
 
Lördag: Jag, pappa & Carina vi åkte till skäralid och gick där sen åkte vi och fika :)
//Josefin
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!