Ditt namn här

Bodde i Bara hela helgen<3

Hej hopp! 
 
I helgen så var jag ju hemma hos Jessica, Aiman & Anessa, för mamma skulle iväg! 
Så jag åkte ju dit i torsdags och åkte hem i söndags... 
 
Fredag: Slapp dag typ på kvällen kom Momo och sen stack jag, Jessica & Anessa till Kniv &Gaffel för att äta mat, efter det stack vi till leksaksbutiken och köpte ett lego till Anessa för att Anessa fyllde år:)
 
Lördag: Jag, Jessica & Anessa åkte till Aqua kul i Malmö och badade där.. Första gången vi var där vi hade faktiskt inte varit där innan. Det var skönt att bada det händer inte så ofta.. tyvärr:/ Men nu i sommar ska jag bada mycke.. :D Så vi var där i några timmar, när vi skulle hem så stannade vi på Cafe 2000 för att köpa sallad jag tog räk sallad.. gott,mm 
 
Söndag: Vi tog det lugnt vi solade i stort sätt hela dagen, mamma kom vid fyra tiden så åkte Aiman och köpte donkan mat.. hehe 
//Josefin
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!