Ditt namn här

Klädställning

Halloj!
Här är några kläder jag har på min klädställning:) Ser ni den blommiga klänningen? Det var iaf den jag köpte igår. Ni ser ju jag har ändå ganska många klänningar har en hemma hos mamma också. Har 8st på bilderna. Ska försöka använda dem i sommar kanske inte dem mörka klänningarna för vill ju inte att dem ska bli blekta i solen & det kan bli ganska varmt med mörka färger.. Men imorgon ska jag försöka ta många bilder så ni kan se hur min klänning är på. SKÖNT ATT DET ÄR MIDSOMMAR IMORGON<3 ska försöka slänga in något inlägg imorgon på min outfit med klänningen och krans i håret, ska försöka göra en krans imorgon... Blir kanske att jag gör ett inlägg imorgon på natten när vi kommer hem men tror inte jag kommer orka så vi får se.. 
 
 
Men ni får ha en trevlig MIDSOMMAR IAF!!
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!