Ditt namn här

Mysigt i Lund med syrran

 
Hello!
Igår var det onsdag och då hade jag och min syrra bestämt att vi skulle gå lite i Lund. Det passade ju bra för det var ju strålande fint väder:) Vi gick in på whoops som ligger på hörnan mittemot stationen. Jag hade hittat en klänning på hemsidan som kostade under 200kr hur billigt är inte det..? :O Man kan ju inte hitta en sån fin klänning för under 200kr det är omöjligt.. Men jag hade tur, jag hittade en snygg midsommar klänning som jag tog gick ner och provade och den var väldigt fin på också:) Så JAG KÖPTE DEN :D Efter det gick vi på Bangatan lite och kollade ända tills vi kom till sushi resturangen då gick vi in och köpte SUPER GOD SUSHI<3 sushi for lajjjff :) Jag tog åtta bitar och Helena 12 bitar, jag tyckte åtta bitar räckte.. Så gick vi med vår sushi till domkyrkan så satte vi oss på en bänk där ute i det soliga vädret.. När vi var klara gick vi och kollade lite till sen innan vi var nöjda så köpte Helena den glassen där uppe och hon tog en tugga och hon tyckte mjukglassen smakade lakrits så jag fick den och jag kan säga att den var inte någon höjdare..... Jag var hemma igen halv sju!
//Josefin

Postat av Helena

Pojkar den va rälig! Å jag som va så sugen på mjukglass 😜

Svar: Ja det var man ju den var ingen höjdare 😁
Josefin Johansson

Datum: 2014-06-22 | Tid: 22:58:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!