Ditt namn här

Sommarjobb

Hej hopp!
I måndags var det första dagen på sommarjobbet.. Det var väl helt okej, om ni inte vet så sommarjobbar jag på dagis. Jag trivs inte så jätte bra där:/ Det andra dagiset jag praoa på i Bara/ Svedala kommun var mkt bättre saknar faktiskt det dagiset väldigt mkt, det hade varit bättre om jag hade sommarjobbat där ;D 
Tiderna är super börjar 8.00-14.00<3 Hela veckan har vi gjort liknande saker.. 
 
När vi hade slutat så följde jag med My hem och åt lite, för vi skulle träffa natti & mikki, jag ville ju träffa mikki för jag kunde inte träffa henne någon annan dag nu när hon är nere:/ Så vi var med lite andra folk, vi 
gick och handlade allihopa sen :) Hade ganska roligt iaf!!
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!