Ditt namn här

Första grillningen för i år

Hej!
Igår så åkte jag till Helena, för jag skulle sova där till idag:) Mattias och Pink kom igår så vi gjorde spätt alla tre.. Helena började grilla men så brände hon dem, så jag fick ta över, så dem blev helt perfekta :) hehe.. När jag skulle gå och hämta kameran så tog pink min plats, inte snällt... Det var dock första grillningen i år! VI GRILLAR FAKTISKT IDAG HEMMA HOS PAPPA :) Glömmde min telefon hos Helena så hon skulle komma med den senare. Så jag har inte haft min mobil på ca 4 timmar.. Hur klarar man sig så länge hehe? Men hoppas ni hade en bra lördag igår :)
//Josefin
 

Postat av Helena

Såååå gott de va!! Båda dagarna! 😜

Svar: Jadå :)
Josefin Johansson

Datum: 2014-04-06 | Tid: 20:57:51



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!