Ditt namn här

Lördag

I går var det ju mello finalen vem som vann! Det blev ju Sanna Nielsen på fösta plats:) Med låten Undo. Det va hon värd i och med det var sjunde gången hon är med i melodifestivalen. 
 
Jag, My och Flizan åkte till Lund i går och gick inne i stan i det fina vädret. Vi var där i några timmar. Jag fick handlat det jag skulle ha köpte en tröja på gina och trosor på cubus. om jag hinner imorgon efter skolan slänga upp några bilder på min outfit. Har väldigt mkt läxor denna veckan så tror inte jag kommer blogga så värst mkt.. 
Men men vi var i stadsparken också igår. Riktigt mysigt var det allt. 
Den var ganska god, smakade inte så himla mkt men den var helt okej ändå. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!