Ditt namn här

Söndags bilder

Bilder från i söndags!
 
Pink och min bror var hemma hos oss i söndags. Så när pappa väckte mig så kom där en pink upp i sängen:) Hon blev jätte glad hon är iaf snällare än Zmilla, Zmilla sprang in i mitt rum i lördags när pappa skulle väcka mig. Så hoppar Zmilla upp i sängen börjar slicka på mina tår och sen bet hon i mina fötter.. fyy Zmilla inte snällt.. 
På kvällen badade jag i det härliga badkaret det var riktigt länge sen. Jag undrar om det inte är över ett år sen jag badade i badkaret.. hehe! Får bli bättre på det. 
//Josefin

Postat av Helena

Söta pinken 😜😜

Svar: Japp 😘🐶
Josefin Johansson

Datum: 2014-03-23 | Tid: 22:26:26



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!