Ditt namn här

vecka 11

Hej, skrev ju inga inlägg vad jag gjorde förra helgen:/ 
Så tänkte att jag kunde göra det nu iaf. 
FREDAG

Klockan tre så kom Mattias hem till oss med Pink för att vi skulle passa hennne till lördag. För Mattias och hans kompisar skulle äta middag på båten till Danmark, då gick båten från Sverige till Danmark så några gånger tills alla på båten hade ätit klart... Iaf det var ju storm den dagen. Kommer inte ihåg vad dem döpte denna stormen till. Så när han hade lämnat Pink så gick jag och pappa en ganska så stor runda, vi tog min runda som jag brukar ta.. Så då gick vi igenom massa granar så precis när vi skulle gå ut från granarna så ser vi ett stort rådjur springa ut från granarna:) Rätt coolt tydligen så bor där en liten rådjurs familj där för jag kollade med kickaren sen så såg jag att där var två st. (ser ni att jag har tagit foto på Stinky :O hehe det händer inte lika ofta som på Zmillan) På kvällen kollade vi på let`s dance! Det var faktiskt Glen som skulle ha åkt i stället för  Phonenix..
 
Lördag
 

Helena och Mattias kom till oss fast dem kom olika tider... Jag fick inte så jätte mkt sömn under natten fick ju gå ut med Pink för hon behövde kissa.. Pappa gjorde vofflor för han hade inget att göra, hehe!
Jag gjorde varm choklad på kvällen med grädde riktigt gott<3 På kvällen blev det gladiatorerna, rätt roligt att se på:) Målade naglarna också dem blev inte så jätte bra..
Söndag

Helena kom så lockade hon mitt hår för jag ville ha det lockigt till dagen efter i skolan. 
Blev fint denna gången också. Fick dock sätta upp det med typ 100 klämmor bara för att det inte skulle bli förstört. Det var inte lika fint på måndags morgonen:/ Men det gjorde inget. 
//Josefin
 
 
 

Postat av Helena

Såg ut som en docka 😘

Svar: Haha jadå 😘
Josefin Johansson

Datum: 2014-03-23 | Tid: 22:22:21



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!