Ditt namn här

Crusing i Ystad 2014

Ingen liten lastbil precis hehe..
Min dröm bil en douge <3
 
Jag & Ulrika hittade sherifferna...
Jag, Mattias & Helena (Familjen Johansson)
 
Hej!
Igår så var det crusing i Ystad (yankee car club ystad)!
Pappa & jag körde och hämtade Ulrika vid två tiden sen så körde vi hem igen. Så visade jag Ulrika runt i mitt hus för att hon har inte varit där innan. 
När klockan var 3 så körde vi till preem för att träffa några andra för att sedan köra till Ystad. Det var riktigt kul vi var där nere typ vid fem tiden. Vi gick lite runder annars var vi bara med Mattias, Helena & dem andra.. 
Mattias var väldigt rolig han ramlade också, han stod och dansade osv.. lite pin var det ibland hehe!
alla böjade köra ut från området när klockan började närma sig 6 för då skulle vi köra runder inne i centrum. 
Härligt var det iaf :)
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!