Ditt namn här

Hässleholm Power Meet

Camaro klubben
 
Hittade den nyaste Corvetten för i år!
Jag ställde mig framför en corvette :)
 
 
Cadillac 58
Fård Mustang
 
Hej! 
Idag var det Power meet i Hässleholm. Redan 3 veckor sedan vi var i Ystad.. Det var roligt som vanligt. Köpte två iphone skal och ett par nya pilot glasögon med spegel, mina andra har dock blivit snea så jag behövde ett par nya :) Träffade matte, matte, Simon, Petra & en annan som jag ej kommer ihåg vad han heter... Hehe! typ en timme innan vi skulle hem så gick jag och kollade var Mattias och dem stod så hittade jag dem så satt jag där med dem och pratade. Sen så kom pappa och hämtade mig när vi skulle hem.. Fast jag ville igentligen inte hem såklart.. :D hehe, då är det typ en månad och lite till sen så ska vi till västerås Power big meet<3 
//Josefin

Postat av Helena

Så fin klänning å snygga bilar 😘

Svar: Tackar, det är ju du som valde den fina klänningen :) jadå 😘
Josefin Johansson

Datum: 2014-06-01 | Tid: 16:07:35



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!