Ditt namn här

Bowla på big bowl i Malmö!

 
När vi kom till Malmö C i fredags så tävlade Hanna, Felicia och Ulrika om att vinna yoghurt och fil med pepparkakssmak. Ulrika och Hanna vann men inte Flizan.. Jag träffade min nästkusin också för hon skulle till sin pojkvän, det är inte så ofta jag träffar Angelina så det var lite kul att få träffa henne en snabbis.. 
Vi blev 12 st, det blev jag, My, karro, Hanna, flizan, Felicia E, Felicia F, Ulrika, issa, Anna, Marina och Emmy!
Vi bowla i en timme, sen stack vi till trianglen för att äta på mc, kan ju säga som så att när vi skulle trycka tåg biljett så hade jag glömt min kod till bankkortet.. och som tur var hitta mamma min kod sen när vi var i malmö :) Det var en väldigt stressig dag i fredags.. Jag köpte nya lösögonfransar :)
//Josefin
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!