Ditt namn här

Förra helgen!

Fredag: Jag och mamma var på nova för jag skulle ha fatt i en svart klänning med palgetter eller glitter. . Men jag hitta ingen.. Jag köpte ett par örhängen från glitter och en bb-cream från maybelline på kicks! Sen när vi skulle hem så köpte vi räkbaguetter på coop, mm så gott det var :)
(lägger in bättre bilder imr när det är ljust)
 
 
Lördag: Jag somnade kl 02.30 och vaknade kl 15.35 så jag kan ju säga att jag sov många timmar hehe.. Var riktigt trött, skönt att man kan få sova ut ibland asså.. :) Så vid fe, tiden ungefär kom Hanna till mig så cykla vi till karro och efter det till My så stack vi till Sibylla.. Så vi satt där några timmar och prata om allt möjligt! Vi var på ica lite senare och handla litta :) 
 
Söndag: Jag och mamma stack till Malmö för att hämta Håkan och sen körde vi till Ikea för mamma skulle bjuda på brunch :) mm vad det var gott! När vi var klara stack vi till Håkan och Daws lägenhet för Håkan skulle ha kalas. Men mamma stack till Jägers och titta lite.. Vi åt sörgåstårta som dem hade gjort och så åt vi någon torta. 
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!