Ditt namn här

Natur - ej redigerade

Hej!
Igår på kvällen innan solen gick ner var jag ute och tog lite foton.. På första bilden ser det ut som jag har lakt på färgade effekter men det har jag inte :) Blev iaf nöjd med bilderna, lite höstliga bilder ;)
Kamera: Nikon d3000 
Objektiv: Tamaron 70-300 mm
 
//Josefin
 
 
 
 

Postat av Paulina

Jättefina bilder! :) kolla gärna in min blogg. Gillar också att fota

Svar: Tack så mycket, ja det ska jag göra :)
Josefin Johansson

Datum: 2014-09-13 | Tid: 23:27:13
Blogg: http://paulinageidenmark.devote.se
Postat av Anonym

Vad använder du för typ av inställningar på kameran när du fotar, kör du manuellt eller auto?

Svar: På dem bilderna med solnedgången använde jag då landskap inställningen, ska jag fota t.ex bär och blommor då använder jag blomman som inställning :)
Josefin Johansson

Datum: 2014-09-14 | Tid: 10:10:27



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!