Ditt namn här

Slagthuset i Malmö

Makeup by me!!  
 
I fredags åkte jag, My, Ulrika och Hanna till slagthuset för det var gymnasiefest :) Nu undrar ni säkert varför vi var där, hehe vi går ju inte på gymnasiet.. Det börja kl 22.00 och slutade kl 03.00 vi stod i kö i en timme för att komma in... Riktigt kallt var det att stå ute när man bara hade tunna strumpbyxor.. :/ Det var gött sen när vi kom in ju :P Så vi dansade och hade det riktigt kul, Kian och Eric från PH var också där :) Dem som hade vip kunde bara ta foto och sånt med dem när som :/ Ångrar att vi inte tog vip..  Jag fick en bild med Kian för han var utanför vip inhägnaden för han skulle hämta något, så då fick man dra i honom snabbt :) Fick tyvärr ingen med Eric men jag stod en halv meter ifrån honom <3 Hannas pappa kom och hämta oss :) Så sov jag över hos Hanna!
//Josefin




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!