Ditt namn här

Fredag-börjar skolan igen..

Fredag hörde jag att det var på morgonen när jag skulle gå upp.. Och det innebar att det var skola igen efter ca 3 veckor! Vi börja dock på en fredag som var skönt, för sen så hade vi ju helg  :) 
Det var kul att träffa alla klasskamraterna igen. Nu ska vi ha vissa lektioner i barackerna och på annelundskolan för dem ska börja renovera vissa klass rum inne på skolan... Det hade varit bättre om dem hade gjort det ist när vi slutar 9an! 

Så vi slutade ca 14.10, lagom ändå sen så hade vi ju helg så vi var lediga två dagar till :) Jag stack hem till en killkompis runt sex tiden och kom hem ca halv nio! Skulle egentligen åka hem till syrran men det blåste så mkt och jag var lite trött! 
//Jossan






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!